Warunki sprzedaży
Sklep internetowy, działający pod adresem
1. Ceny
1.Wszystkie ceny podawane w sklepie internetowym na stronie
2.Wszystkie ceny podane w sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
2. Metody płatności
1. Za zakupy w sklepie można zapłacić w następujący sposób:
a. Przelewem na rachunek bankowy.
Dane do wpłaty:
BMGG EUROPE GMBH
Billbrookdeich 36
22113 Hamburg
Bank HypoVereinsbank
nr rachunku 30188536
IBAN: DE39 2003 0000 0030 1885 36
BIC: HYVEDEMM300
Towar wysyłany jest po wpłynięciu kwoty na rachunek.
b. Przy odbiorze, czyli za pobraniem. Przesyłka wysyłana jest niezwłocznie po weryfikacji poprawności podanych w zamówieniu.
c. Kartą kredytową lub PayPal.
Operatorem kart płatniczych jest Visa, Mastercard, AMEX
3. Zamówienia.
1. Sklep internetowy
2. Wszelkie informacje dotyczące towarów, w tym w szczególności katalogi, foldery, broszury, inne materiały informacyjne lub reklamowe, a także informacje zawarte na stronie
3. Sklep internetowy przyjmuje zamówienia poprzez stronę
4. Złożenie zamówienia nie jest równoznaczne z jego przyjęciem przez BMGG EUROPE GmbH 5. Za moment przyjęcia zamówienia uważa się przekazanie zamawiającemu informacji o nadaniu statusu „przekazano do wysyłki” lub „gotowe do odbioru”.
4. Ceny wysyłki
Wszystkie nasze produkty są dostarczane za pośrednictwem UPS, TNT, DHL, GLS, DPD itp. Opłata za wysyłkę jest naliczana osobno, obliczana przy kasie w zależności od wagi paczki i adresu.
Aby zapewnić najlepszą obsługę swoim klientom, ONKRON przetwarza zamówienia tak szybko, jak to możliwe. W przypadku dłuższego opóźnienia w realizacji zamówienia, poinformujemy Cię o tym jak najszybciej.
Czas dostawy
Wszystkie nasze produkty są wysyłane z Niemiec. Czas dostawy może wynosić od 3 do 5 dni roboczych. Aby uzyskać informacje na temat czasu dostawy, prosimy o kontakt pod adresem
5. Zwroty i reklamacje
ZWROTY
Masz 14 dni na zmianę zdania po zakupie. Niestety po upływie tego okresu nie możemy zagwarantować pełnego zwrotu lub wymiany produktu.
Aby skorzystać z prawa do zwrotu i refundacji, produkt musi być nieużywany i w takim samym stanie, w jakim został dostarczony. Musi również znajdować się w oryginalnym opakowaniu.
Aby dokonać zwrotu, należy wysłać wiadomość e-mail do naszego zespołu obsługi klienta na adres
W żadnym wypadku nie należy zwracać produktu bez uprzedniego poinformowania naszego działu obsługi klienta. Zastrzegamy sobie prawo do niezwrócenia kosztów zwrotu w przypadku niezastosowania się do tej instrukcji.
Zwroty kosztów (jeśli dotyczy)
Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwróconego produktu wyślemy wiadomość e-mail z potwierdzeniem jego otrzymania. Powiadomimy Cię również o naszej decyzji w sprawie wniosku o zwrot pieniędzy.
Jeśli wniosek o zwrot zostanie zaakceptowany, zostanie on przetworzony, a płatność zostanie automatycznie dokonana na kartę kredytową lub w inny sposób, w zależności od metody płatności, w ciągu 3 do 5 dni.
Opóźnione lub brakujące zwroty (jeśli dotyczy)
Jeśli nie otrzymałeś jeszcze zwrotu pieniędzy, najpierw sprawdź ponownie swoje konto bankowe.
Następnie skontaktuj się z wystawcą karty kredytowej, ponieważ może wystąpić opóźnienie w wyświetlaniu kwoty odpowiadającej zwrotowi.
Następnie skontaktuj się ze swoim bankiem. Zanim wypłata stanie się skuteczna, często musi upłynąć pewien czas.
Jeśli przeszedłeś przez wszystkie kroki i zdajesz sobie sprawę, że zwrot nie został dokonany, skontaktuj się z nami pod adresem
Zwrot produktu
Aby zwrócić produkt, wyślij go pocztą na poniższy adres:
BMGG EUROPE GMBH
Billbrookdeich 36
22113 Hamburg
Allemagne +492119887724
Chcielibyśmy poinformować naszych przyszłych klientów, że nie posiadamy tak zwanych fizycznych sklepów w UE i że cała nasza działalność biznesowa odbywa się wyłącznie online. W związku z tym, w przypadku zwrotu zamówienia z powodu zmiany zdania przez klienta lub w jakimkolwiek innym przypadku, przedmiot zostanie wysłany do naszego magazynu w Niemczech. Koszt zwrotu zostanie zwrócony klientowi tylko wtedy, gdy produkt jest wadliwy lub został uszkodzony podczas wysyłki. Należy poinformować nas o wadach i załączyć kilka zdjęć do wiadomości e-mail. Jeśli zwrot produktu jest spowodowany nieprawidłowym zamówieniem lub zmianą zdania, a klient nie poinformuje nas o tym przed wysyłką zwrotną, nie zwrócimy kosztów zwrotu. Można uniknąć tych kosztów, informując dostawcę o odmowie przyjęcia przesyłki. W takim przypadku dostawca jest zobowiązany do zwrotu produktu do magazynu, a wszystkie związane z tym koszty zostaną poniesione przez naszą firmę.
6. Gwarancja
Wszystkie produkty ONKRON są objęte 5-letnią gwarancją.
Wszystkie nasze produkty są testowane pod obciążeniem trzykrotnie większym niż ciężar, do którego są przeznaczone. Ten test gwarantuje wytrzymałość i jakość produktu. Jeśli stojak jest prawidłowo zainstalowany, ekran telewizora lub komputera nie zostanie uszkodzony.
Wyjątek stanowią towary zmotoryzowane. Gwarancja na silnik wynosi 12 miesięcy.
7. Ochrona danych osobowych
1. Dane osobowe przekazywane przez klientów sklepu
2. Klient podaje dane osobowe w sposób dobrowolny, jednakże odmowa ich podania może uniemożliwić BMGG EUROPE GmbH realizację umowy lub usługi w należyty sposób. 3. Szczegółowe postanowienia dotyczące ochrony danych osobowych klientów znajdują się w polityce prywatności.