Zwroty i reklamacje
Masz 14 dni na zmianę zdania po zakupie. Niestety po upływie tego okresu nie możemy zagwarantować pełnego zwrotu lub wymiany produktu.
Aby skorzystać z prawa do zwrotu i refundacji, produkt musi być nieużywany i w takim samym stanie, w jakim został dostarczony. Musi również znajdować się w oryginalnym opakowaniu.
Aby dokonać zwrotu, należy wysłać wiadomość e-mail do naszego zespołu obsługi klienta na adres
W żadnym wypadku nie należy zwracać produktu bez uprzedniego poinformowania naszego działu obsługi klienta. Zastrzegamy sobie prawo do niezwrócenia kosztów zwrotu w przypadku niezastosowania się do tej instrukcji.
Zwroty kosztów (jeśli dotyczy)
Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwróconego produktu wyślemy wiadomość e-mail z potwierdzeniem jego otrzymania. Powiadomimy Cię również o naszej decyzji w sprawie wniosku o zwrot pieniędzy.
Jeśli wniosek o zwrot zostanie zaakceptowany, zostanie on przetworzony, a płatność zostanie automatycznie dokonana na kartę kredytową lub w inny sposób, w zależności od metody płatności, w ciągu 3 do 5 dni.
Opóźnione lub brakujące zwroty (jeśli dotyczy)
Jeśli nie otrzymałeś jeszcze zwrotu pieniędzy, najpierw sprawdź ponownie swoje konto bankowe.
Następnie skontaktuj się z wystawcą karty kredytowej, ponieważ może wystąpić opóźnienie w wyświetlaniu kwoty odpowiadającej zwrotowi.
Następnie skontaktuj się ze swoim bankiem. Zanim wypłata stanie się skuteczna, często musi upłynąć pewien czas.
Jeśli przeszedłeś przez wszystkie kroki i zdajesz sobie sprawę, że zwrot nie został dokonany, skontaktuj się z nami pod adresem
Zwrot produktu
Aby zwrócić produkt, wyślij go pocztą na poniższy adres:
BMGG EUROPE GMBH
Billbrookdeich 36
22113 Hamburg
Allemagne +48459567067
Chcielibyśmy poinformować naszych przyszłych klientów, że nie posiadamy tak zwanych fizycznych sklepów w UE i że cała nasza działalność biznesowa odbywa się wyłącznie online. W związku z tym, w przypadku zwrotu zamówienia z powodu zmiany zdania przez klienta lub w jakimkolwiek innym przypadku, przedmiot zostanie wysłany do naszego magazynu w Niemczech. Koszt zwrotu zostanie zwrócony klientowi tylko wtedy, gdy produkt jest wadliwy lub został uszkodzony podczas wysyłki. Należy poinformować nas o wadach i załączyć kilka zdjęć do wiadomości e-mail. Jeśli zwrot produktu jest spowodowany nieprawidłowym zamówieniem lub zmianą zdania, a klient nie poinformuje nas o tym przed wysyłką zwrotną, nie zwrócimy kosztów zwrotu. Można uniknąć tych kosztów, informując dostawcę o odmowie przyjęcia przesyłki. W takim przypadku dostawca jest zobowiązany do zwrotu produktu do magazynu, a wszystkie związane z tym koszty zostaną poniesione przez naszą firmę.